14 Nisan 2014 Pazartesi

Bahar hızlı geldi!!

Bir anda hızlandı her şey. Saatlerdir internetten çıkamıyorum, önümüzdeki günlerdeki etkinlikler için organize ve koordine olma halleri ile geçiyor günüm. Kitabım da beni bekliyor orada...

Bu hafta sonu Şirince'de gerçekleştirecek olduğumuz Hayat'ı "Kut"layalım etkinliğinin yazışmaları, paylaşımları bir yandan; bir sonraki hafta -görünen o ki- 6-7 veya daha çok kişi olarak çıkacak olduğumuz Likya Yolu yürüyüşü ile ilgili yazışmalar, programlar diğer yandan... E şimdiden onun sonrasını da düşünmeler (göçebeyim ya, ona göre hangi kıyafetleri yanıma almam lazım, kitap alabilecek miyim vs. bunları hep önceden düşünmek gerekiyo) falan da filan. Saatlerdir çıkamadım bu girdaptan. Yazarsam rahatlayarak sıyrılabileceğimi umut ediyorum.

Likya yürüyüşü sonrası için doğa yürüyüşlerine devam etmeyi, Flora'nın "ikinci geleneksel" bahar şenliğine katılmayı (Ayşe, duyurun hadi artık), belki bir "Hayatı 'Kut'layalım" etkinliği daha yapmayı, bir ara Ankara'ya, bir ara da Güneydoğu'da muhtelif yerlere gitmek istiyorum. Yine dört bir yanım plan-programla çevrildi.

Tüm bunlar bir yana, Aralık'ta toplu alım yaptığım ama birkaçına sıra gelmeyen kitaplar yetmezmiş gibi, geçenlerde 5 kitap daha aldım. Her birini okumayı heyecanla bekliyorum ama ne zaman!!! Bu aralar hayatımda hiç olmadığı kadar okuma aşkıyla doldum ve fena okudum zaten de yollardayken pek zor oluyor işte bu işler...

Ha bir de kitap yazıyorum di mi güya? Onun esamesini bile okuyamıyorum kaç zamandır.

Poff, hiç yetmiyor zaman...

Bu arada Çarşamba akşamı Özgür'de buluşuyoruz ve etkinlik için son hazırlıklara girişiyoruz. Ben tercihen yarın yola çıkıp bir gün Antalya'da kalıp ertesi gün İzmir'e geçmek istiyorum. Antalya'da görmeyi çok istediğim 2 arkadaşa yazdım ama henüz iletimi görmedikleri için programım netleşemedi.

Eh Alanya'daki günlerse aynı... Arada yürüyüşe çıktım, çokça okudum-düşündüm-yazdım.

Ha bir de genel sağlık sigortası için hiç prim ödemeyeceğimi öğrendim ve pek sevindim. Devleti gelirsiz olduğuma ikna etmişim demek ki.

İşte böyle... Sustum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder