10 Ekim 2012 Çarşamba

Alanya'da son gün


Birkaç saat sonra İzmir'e doğru yola çıkıyorum. Sabah oradayım işalla. Cuma akşama doğru ya da Cumartesi sabah da Çanakkale-Ahmetçeli'ye geçeceğiz Özgür'le. GeziJam'in pilot uygulamasına sadece saatler (an itibariyle takriben 65 saat) kaldı. Bakalım neler yaşayacağız...

Bugün yağmurda koştum yine, iyi geldi. "yine" derken, geçen gün de koşmuştum, hatta o gün zaman zaman sağanak haline gelen yağmur altında koşmuştum; çok güzeldi.

Birkaç gündür karardım bayağı. Tekrar gündemle ilgilenmeye başlamış olmamla da ilgisi olduğunu düşünüyorum. Saçma sapan gelişmeler, savaşlar... ... ... ... ... (Buraları paylaşasım gelmedi, bana kalsın.)

Öyle işte; bu aralar çok yazamıyorum.

Haa dün akşam çok güzeldi, onu yazmadan geçmeyeyim. Annemle bolca rakı eşliğinde Neşet Ertaş, Müzeyyen Senar, Münir Nurettin Selçuk... Dinledik, eşlik ettik... Anneme de çok iyi geldi, pek sevindim ((: Seviyorum kendisini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder