24 Ekim 2012 Çarşamba

GeziJam Pilot öncesi... İzmir, Çanakkale...

GeziJam pilot çalışması öncesinde Alanya'dan İzmir'e geçtim. 11 Ekim Perşembe sabahı İzmir'deydim; doğrudan Özgür'ün evine gittim. Upuzun bir kahvaltı sonrasında, hayata ve dünyaya dair yaptığımız upuzun sohbet beni kendime getirdi. Özgür bana gerçekten iyi geldi!

Öğleden sonra Günhan da katıldı aramıza; gözleri ışıldayarak J-Fest'te geçirdiği muhteşem haftayı anlattı bize. Bu arada J-fest her yıl Ekim'in ilk haftası Tekirova Sundance Camp'ta düzenlenen, jonglörlerin buluştuğu bir festival. Az kalsın ben de gidecek, hatta gönüllü olacaktım ama denk getiremedim.

Sonra akşamüstü dışarıda birşeyler yedik, içtik; oradan Günhan'ın evine uğrayıp Alsancak'a geldik. İspanyolca dil kursu çıkışında Argın'la buluştuk. Argın demişken... Blogda kendisinden bahsetmemi çok istiyordu. Ama kendisini uzun uzadıya anlatmayı çok istesem de bunda başarılı olma şansım pek yok. Zira kendisi gerçekten bambaşka bir insan. Nasıl hem bu kadar zeki, öte yandan akıllı, beri yanda haddinden fazla yetenekli, sonra çok duygusal, çok içli, çok espritüel olunabilir ki...... Bu adaletsizliğe (ve sadece 22 yaşında olmasına) zaman zaman isyan ediyorum ama elimden de birşey gelmiyor.

Günhan gittikten sonra, üçümüz Alsancak'ta bir süre takıldıktan sonra Özgür'e geçtik tekrar, çantamızda biralar (bkz. sosyal mesaj: poşet kullanmadık). Pek doyurucu ve keyifli muhabbet sonrası sabaha doğru uyuyabildik ancak.

Sabah kahvaltı faslı... Sonrasında Argın okula, dersine gitti (Tıp okuyor.), biz de Özgür'le Çanakkale'ye doğru gece yola çıkacak gibiydik ama bir anda akşamüstü gitmeye karar verdik. Çok fazla eşya, artı gitar falan da olunca otostop işine girmedik ve efendi gibi otobüs biletimizi aldık.

Akşam 10'a doğru Çanakkale otogardaydık; 10 dk. kadar sonra da Elif geldi (Eskişehir'den).. Bizi gördüğündeki şaşkınlığı ve mutluluğu görülmeye değerdi. Zira o akşamdan gelmemiz için çok ısrar etmişti ama ben gelemeyeceğimizi söylemiştim. ((: Sonra Zeyd bizi aldı ve çantaları eve bıraktık... Dışarıda birşeyler yedik, tekrar eve döndük. Duş, şarap, sohbet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder