25 Mart 2013 Pazartesi

İş teklifi almalar, bi'şeyler...

Aaaa çok önemli bi'şeyi yazmayı unuttum. Buraya yazayım bunu da: Yanılmıyorsam ilk kez, herhangi bir başvuru yapmadan iş teklifi aldım, geçtiğimiz hafta ((:

TEGV'den tanıdığım ve çok sevdiğim arkadaşım Özgür, vakıftan ayrılarak Fethiye'ye yerleşmek üzere. Geçenlerde telefonda da anlatmıştı biraz; Van'lı çocuklarla Fethiye'nin köylerindeki çocukları bir araya getiren bir proje yazmışlar. Temmuz ve Ağustos aylarında 15'er günlük 4 ayrı grupla yapılacak kamp etkinliklerinden ibaret bir proje. "Bize destek olur musun?" diye sordu. Uzun vadeli plan yapmaya her zaman alerjim var ve bu alerji bu aralar daha da depreşmiş durumda ama hiç düşünmeden kabul ettim. Ne tam olarak sorumluluğumu sordum, ne de içeriği, ayrıntıları... Para alacakmışım ama miktarı hakkında fikrim dahi yok; bir süre daha idare edecek param olduğu için çok da önemsemiyorum ama yine de beni biraz olsun rahatlatacak ve daha uzun süre idare etmemi sağlayacak paraya "hayır" demem.Yani, bir miktar para bilem kazanacağım, ne de güzel ((:

İlk 15 günlük grupta kesinlikle yer alacağım; sonrasına o zaman gelince bakacağız. ama bununla ilgili olarak da pek heyecanlıyım. Sonraki gruplara da kalırım gibi geliyor ama bakalım..

Öyle işte, bunu da paylaşmadan geçemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder