25 Kasım 2012 Pazar

çiftlik günleri @datça @kaş

aslında kendi defterime yazıyorum günlük gibi bişiiler ama buraya geçirmeye üşeniyorum. bir de gün gün yazmayınca, sonradan eklemek de bi tuhaf oluyo. nasıl yapsam bilemedim; belki kısa bi özet iyi olabilir ama bayağı bi üşeniyorum şu anda. ((:

cuma akşamından beri kaş'tayım (çukurbağ köyü), eflatun eco art çiftliğinde. tatuta (www.tatuta.org) çiftliklerinden biri burası, daha önceki yazılarda tatuta'dan bahsetmiştim biraz. çiftlik sahibi aydın abi ve isveçli bir çiftleyiz. zeytin topluyoruz iki gündür, yarın öbür gün fidan falan dikeceğiz, öncesinde çapa yapacağız, bilmediğim işler. ama epey sardı beni. çok soğuk burası, kaş'ın azıcık iç tarafında kalıyo, kaşla aramızda alçak bir dağ var sadece, ama tam anlamıyla da karasal iklim hüküm sürüyor. gündüzleri epey ısınan hava sabaha karşı 0'a yaklaşıyor falan...

buradan önce de 10 gün datça'da, yazıköy'de, knidia çiftliğinde idim. ilk 3 gün tamamen yalnızdım koca çiftlikte. sahibi yurtdışındaydı, başka gönüllü yoktu. yaşam alanı olan mutfak ile yattığım yer arası 4-5 dakika sürüyordu, öyle bir yer ve yapayalnız. hatta yakın çevrede de kimse yoktu, köy 4 km ileride idi, falan... çok ilginç bir deneyimdi. yalnız akıl almaz bir doğa vardı bu arada, şimdi üşendiğimden fotoğraf koymayacağım galiba (bi de internet çok yavaş, çok bekletecek).

çok ilginç deneyimler, kafadan geçen bambaşka şeyler. nereye varacak bilmiyorum ama güzel günler...

3-5 gün daha kalıp alanyaya geçecek gibiyim.

şimdilik bu kadar yazmış olayım, belki daha detay yazarım ilerleyen günlerde. fotoğraf da koymalı yahu, poff...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder