21 Eylül 2012 Cuma

İlk tercümanlık denemesi

Dün akşamdan devam...

Akşam yemeğe indik, ama yemeğe henüz başlamışken, kendimi o akşam kokteylde yapılacak konuşmaları tercüme ederken buldum. Acil bir durumdu ama hallettik. Zaten ben kokteyle herhangi bir sunuş vs. yapmayacaktım, sadece ülke temsilcileriyle görüşürlerken ekibe yardımcı olacaktım.




Sonra konuşmalar, sunumlar vs.ler başladı, bir ara kendimi apar topar sahnede buldum. Balıkesir milletvekillerinden birinin konuşmasını tercüme ettim; biraz zorlandım, vekilimizin coşkusuna da yeterince ortak olamadım sanırım ama bir şekilde kotardım işte ((:






Sonra gruplarla temas kurduk, ben yine tercüme kısmında yardımcı oldum, falan... Tüm akşam boyunca pek sıkıldım, çok da gerildim. Hala kendimi yabancı ve fazlasıyla yalnız hissediyordum çünkü. İçim bir karardı, bir karardı... Bir anda tüm yaşama enerjim çekildi sanki.





Sonra 12 civarında otele döndüm. Uzun zamandır bünyeme çok yabancılaşmış olan pantolonu çıkarıp şortumu giyip birayı ve fıstığı kapıp sahile gittim. Denizin dibinde iki bira içtim ve kendime geldim resmen. Gece odaya girdiğimde çok daha iyi hissediyordum. Alkol nasıl bi'şey yaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder