20 Eylül 2012 Perşembe

Sarımsaklı günleri...


Sarımsaklı günleri başladı. Dün akşam 6 civarında yola çıktık İstanbul'dan, gece 1 küsurda buradaydık. 3 araba geldik, mini bir konvoy halinde. Her şey yolundaydı; sadece gruptaki herkesle yeni tanışmış olduğumdan mütevellit azıcık mesafe vardı aramızda (hala da var gerçi) ama büyük bir sıkıntı sayılmaz.



(Soldaki fotoğrafı Eskihisar'dan Topçular'a geçerken çektim.)



Yatmaca, kalkmaca, kahvaltı... Sonrasında artık iyice abarmış olan sakalları kısalttım nihayet. Denize girdim, su çok ama çok güzeldi. Bayıldım! Sonra biraz uyuyakalmışım.


Sonra da işte bu akşam kokteylin olacağı yere gittik, biraz takıldık. Ayvalık tostu yedik, falan... Pek bi'şey yok anlatacak! Bi' arkadaşım olsaymış, süper olurmuş da... Daha 9 gün önce Dardanos'ta Zeyd ve Yağmur'la sapıtışlarımız aklıma geliyo şimdi. Çok durgun takılıyorum, korkarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder