19 Eylül 2012 Çarşamba

Ayvalık öncesi

Dün, Ayvalık-Sarmısaklı'daki festivalle ilgili bilgi almak, tam olarak ne yapacağımı öğrenmek ve organizasyonları yapanlarla tanışmak için Gebze'ye gittim. İçimde epey bir sıkıntı ile gitmiştim, rahatlamış olarak geri döndüm. İçin için gerilmişim meğer; insanlarla tanışınca, konuşunca iyi geldi.

Çok fazla bir şey yapmayacağım. Zaten festival ve gösteriler 22-23 ve 24'ünde imiş. Ve zaten bir sunucu varmış, tecrübeli biri. O sunacak, ben de İngilizce olarak tekrar edecekmişim. İlk gün 1 sayfalık (büyük puntolarla) bir metin var; onun dışında yapacağımız şey, ülkelerin adını anons etmekten fazlası değil. Ülkeler demişken, ilginç bir liste olduğundan paylaşmak istiyorum: Bosna Hersek, Senegal, Gambiya, Avusturya, Makedonya, Gana, Hırvatistan, Slovenya, Beyaz Rusya, Kongo, Yunanistan, Bulgaristan, Karadağ, Fildişi, Sırbistan, Senegal. Balkanlar ve Afrika yani ((: Pek keyifli olacak gibi.

3 akşam sunuş, ilk gün kokteyl gibi bir şeyde ihtiyaç olduğunca çevirmenlik, belki aralarda da destek olurum biraz organizasyona. Hepsi bu! Kalanı deniz, kum, güneş...

Akşam yola çıkıyoruz, 6 civarında Gebze'den hareket edeceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder